Ads 468x60px

Wednesday, November 19, 2014

TIPS MINUM AIR 3 LITER

Anda merasakan susah sangat nak minum air kosong?
Sedangkan nak habiskan satu botol kecil pon susah..
Haishh...Jangan macam tu sayang....

Kalau nak cantik dan nak sihat mesti kena paksa diri untuk minum air kosong 3 liter sehari.
Korang tau tak apa khasiat yang kite boleh dapat dari air kosong ni?

Okey saya nak bagi tips nak minum air kosong 3 liter. Apa yang saya selalu buat 3 liter dibahagikan dengan 3. 1 liter kita kena habis sebelum lunch, 1 liter kena habiskan pada waktu selepas lunch dan 1 liter lagi dihabiskan pada selepas solat Maghrib. So easy sayang...


Wow..wow..banyak sangat khasiat Nye..Okey la saya share kan apa kebaikan nya yer..

Air putih sangat penting bagi tubuh kita supaya menjadi lebih sihat. Seharusnye kita perlu menerapkan gaya hidup yang sihat agar bila dah tua badan kita tetap cergas. Dengan kadar air yang cukup dalam tubuh boleh mempengaruhi anda untuk melakukan pelbagai aktiviti.
8 gelas sehari wajib diminum apalagi bagi anda yang mempunyai aktiviti yang sangat padat.

Air putih diperlukan untuk memberikan kecergasan kepada tubuh kita. Lagi bagus bila anda minum air kosong selepas bangun pagi. Mak saya cakap bila kita amalkan minum air kosong selepas bangun pagi sebelum gosok gigi diiringi dengan bacaan selawat 3 kali boleh menjadikan kita awet muda. Patut la mak saya ni awet muda jew.. ;-)


Manfaat Minum Air Putih

  1. Menjadi Lebih Awet Muda
  2. Melancarkan Sistem Pencernaan
  3. Senang nak buang air besar
  4. Peremajaan Otot dan Sel - Sel Darah Anda
  5. Dapat kawal Berat Badan
  6. Mencegah Penyakit Jantung
  7. Mengeluarkan Racun dalam Tubuh
  8. Organ Ginjal Lebih sihat
  9. Menjaga Kebersihan dan Kesihatan Gigi dan Mulut
  10. Mempengaruhi mood anda menjadi lebih baik
  11. Berfikiran positif
  12. Mengurangi Resiko kanser
  13. Ubat untuk Sakit Kepala
  14. Mencegah Penyakit Batu Ginjal

Sekiranya anda mahu menjadi lebih sihat.. saya ada jual supplement yang memberikan nutrisi kepada tubuh anda.

Kesihatan bermula dengan nutrisi yang baik :-)

Nak sihat macam saya?
Consultation Free
013-6194374 (Whatsaap)

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Nor Zalina bt Rosli
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Jenjarom / Telok Panglima Garang / Puchong
Shaklee ID [ No : 1076168 ]
Contact No : 013-6194374
Email : ina_rosli1234@yahoo.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1076168 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

1 comments:

  1. paksakan diri untuk minum air kosong sebanyak 3 liter sehari

    ReplyDelete

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Total Pageviews

Sijil Halal Shaklee

Shaklee Difference