Ads 468x60px

Tuesday, November 25, 2014

TIPS HILANGKAN REKAHAN DI PERUT


BAGAIMANA NAK HILANGKAN REKAHAN DI PERUT?

Masalah rekahan di perut memang biasa di alami oleh semua ibu2 yang mengandng dan selepas bersalin. Rekahan diperut terjadi semasa ibu2 mengandung. Sebab tu la kalau masa mengandung tu kalau perut gatal jangan di garu. Bila dah garu itu yang kesan rekahan semakin teruk.

Petua yang mudah untuk rawat masalah ini

  • Ambil Halia Biasa dan Halia Merah yang ditumbuk lumat. Kemudian dicampurkan dengan Minyak Kayu Putih dan Minyak Zaitun dgn sedikit tepung yang selalu dimakan dengan sireh. Kemudian digosokkan dibahagian perut yang merekah.

  • Santan kelapa dimasak hingga pecah minyak kemudian. Sapukan di perut sejak dari awal kehamilan.



Adakah anda mempunyai masa untuk amalkan petua di atas?
Macam leceh jew kan.. Kalau saya idok la nak wat..hehehehe

Nak lagi mudah dan saya biasa amalkan setiap hari. Saya ambil supplement yang dapat membantu mengurangkan rekahan diperut saya.

Supplemen apa yang saya makan?

Okey la saya akan share pada anda..


  1. ESP ~ Minuman soya Non GMO yang dapat menggantikan sel kulit mati dengan sel kulit yang baru
  2. Vitamin C ~ Diperlukan untuk membina kolagen. Dapat melindungi kulit dari kerosakan radikal bebas dan gelombang ultra unggu
  3. Vitamin E ~ Mengandungi antioksidan yang tinggi yang mana dapat melindungi dari penuaan kulit.
Ingin permukaan perut yang licin tanpa ada cela?
Sila bertindak sekarang sekiranya anda sayang diri anda!
Nak cantik untuk SUAMI?

Jadual cara makan supplement akan diberikan
Consultation yang berterusan
PM/WA 013-6194374


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Nor Zalina bt Rosli
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Jenjarom / Telok Panglima Garang / Puchong
Shaklee ID [ No : 1076168 ]
Contact No : 013-6194374
Email : ina_rosli1234@yahoo.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1076168 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

0 comments:

Post a Comment

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Total Pageviews

Sijil Halal Shaklee

Shaklee Difference