Ads 468x60px

Tuesday, November 18, 2014

KULIT CERAH & GLOWING DALAM MASA 15 MINIT SAHAJA.

Pada pagi Ahad lepas saya terlebih rajin plak nak manja kan muka ni..
Saya ni memang mementingkan kecantikan..Obses untuk cantik konon..

Ini testimoni saya untuk dapatkan kulit lebih cerah dan glowing dalam  masa 15 minit sahaja.
Magic kan????

Saya bermasker dengan Soya Non GMO dan dicampurkan pula dengan vitamin C.
Bancuhkan kedua-duanya..jangan pekat sangat dan jangan cair sangat plak..

Tunggu masker tu kering lebih kurang dalam 15 minit jew..
Lepas tuh dibilas dengan air dan dilap dengan tuala yang bersih.

Hasilnyew anda boleh nilai sendiri..

Kulit lebih Cerah, Glowing dan Lembap. Tidak perlu la nak make up bagai..
Make up itu adalah calitan yang palsu. Tampilkan diri anda dengan kecantikan yg semulajadi.

Bermasker dilakukan dalam seminggu 2 kali.
If nak wat hari-hari pon boleh :-)

Untuk dapat kesan yang lebih baik lagi anda disarankan minum ESP dan ambil dua biji Vitamin C yang dipatahkan dua.

Okey la.. saya share kan apa kebaikan dua supplement ni.

ESP ( Soya Non GMO )
  1. Menjadikan kulit muka menjadi halus dan glowing
  2. Bantu hilangkan parut jerawat dimuka.
  3. Memberikan tenaga yang berpanjangan
  4. Menganjalkan kulit dan menganjalkan payudara yang kendur
  5. Cepat kenyang dan membantu dalam penurunan berat badan.
  6. Bagus untuk Milk Booster
  7. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.
  8. Esp juga bagus untuk anda yang ada masalah kesuburan
  9. Menyokong kesihatan imunisasi badan.

SR VITAMIN C

  1. Membentuk Kolagen
  2. Kulit sentiasa kenyal dan anjal
  3. Kekurangan kolagen memudahkan tubuh anda Lebam dan calar, kering dan bersisik
  4. Kulit bersinar dan gebu
  5. Menguatkan antibodi
Nak kulit cerah dan cantik seperti saya?
Meh hubungi saya.
Consultation Free.
013-6194374 (Whatssapp)

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Nor Zalina bt Rosli
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Jenjarom / Telok Panglima Garang / Puchong
Shaklee ID [ No : 1076168 ]
Contact No : 013-6194374 (Whatssapp)
Email : ina_rosli1234@yahoo.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1076168 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

1 comments:

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Total Pageviews

Sijil Halal Shaklee

Shaklee Difference